1. Wat is de prijs van mijn bestelling?

Per product/artikel staat de prijs vermeld inclusief 21% BTW , exclusief verzendingskosten. De verzendingskosten worden bij het afrekenen aangegeven.

2. Verzendingskosten

De verzendingskosten per land vind je hier terug:

  • België GRATIS
  • Luxemburg GRATIS
  • Nederland GRATIS
  • Frankrijk 10,98 EUR
  • Duitsland 9,00 EUR
  • Verenigd Koninkrijk 14,00 EUR
  • Russia 35,00 EUR


Voor online bonnen gelden uiteraard geen verzendingskosten.

3. Hoe kan ik betalen?

Manufactuur draagt veilig betalen hoog in het vaandel. Wij werken dan ook samen met Ogone die u veilig doorheen het online betalen loodst. Je vult je gegevens in, kiest het betaalmiddel en er wordt verbinding gemaakt met het betaalsysteem OGONE. Je kan betalen met Maestro, Visa, Mastercard of via overschrijving (je bestelling wordt verstuurd nadat wij je betaling per overschrijving goed ontvangen hebben of kan worden afgehaald zodra het volledige bedrag op onze rekening staat).

4. Wat als mijn online betaling mislukt?

Soms gebeurt het dat de online betaling niet lukt of bleek je toch je kaart niet bij de hand te hebben. Geen nood, je kan dan alsnog je betaling overschrijven. Dit zijn onze gegevens: IBAN: BE07 7370 3111 9966 en BIC: KREDBEBB Vermeld bij de betaling je naam en ordernummer.

5.Krijg ik een orderbevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra de bestelling is bevestigd en de betaling via Ogone goed ontvangen is, krijg je per mail een orderbevestiging. Ook bij betaling per overschrijving of bij betaling bij afhaling krijg je per mail een orderbevestiging. Hierop krijg je een overzicht van de bestelde producten, hoeveelheid, de prijs, de betalingswijze en het leveringsadres.

6. Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden wordt?

Ook wanneer wij je bestelling verzenden, krijg je van ons een mailtje met de bevestiging hiervan.

7. . Hoe betaal ik als ik mijn bestelling kom afhalen?

Als je je bestelling zelf wil afhalen of iets wil komen passen, dan ben je steeds welkom na afspraak. Je betaling kan gebeuren met bankcontact of Visa of cash. Zoals je wenst.

8. Hoelang wordt een bestelling gereserveerd?

Elke bestelling wordt 8 dagen voor je gereserveerd. Als de betaling dan nog niet binnen is, gaan de stukken automatisch terug in stock.

9. Bedrijven: hoe vraag ik een factuur?

Je kan het bedrijf eerst aanmelden. Maak dan je account aan. Als je je bedrijfsnaam ingeeft kan je automatisch het BTW-nummer ingeven. Je kan de factuur downloaden als PDF en zelf afprinten. Het is ook steeds mogelijk om later nog een factuur te vragen.

10. Waarom moet ik mij eerst registreren?

Als je voor de eerste keer een bestelling ingeeft, vragen we je persoonlijke gegevens zodat we je bestelling aan de juiste persoon en op het juiste adres kunnen leveren. Bij elke volgende bestelling die je plaatst is het voldoende om je e-mailadres en wachtwoord op te geven. Je kan deze uiteraard steeds aanpassen. Je kan steeds een persoonlijk dossier/account aanmaken of in te loggen met de gegevens die je hebt opgegeven.

11. Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Indien je je wachtwoord vergeten bent, kan je bij het afrekenen klikken op ‘wachtwoord vergeten’, je krijgt dan van ons direct een mailtje met nieuw wachtwoord.

12. Stel dat er iets mis is met mijn bestelling?

Als je bij de levering opmerkt dat de kledij beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons (graag binnen de 24 uur). Dit kan op het telefoonnummer +32 (0) 472 59 19 12 op werkdagen of per mail info@manufactuur.be. We zoeken dan samen een oplossing. Eerst moet het product geretourneerd worden naar Manufactuur BVBA, Lembergsesteenweg 134, 9820 Merelbeke, België. Artikelen die geretourneerd worden moeten steeds in de originele verpakking (= verpakking niet beschadigd) aan ons bezorgd worden. Retourkosten zullen wij in geval van beschadiging ten onzen laste nemen.

13. Kan ik een geschenk laten maken?

Wij maken met veel plezier een leuk cadeautje van elk product. Noteer dit bij ‘opmerkingen’. Als je nog een persoonlijke boodschap wil nalaten, kan dat. Wij stoppen er een leuk kaartje bij!

14. Wat als ik niet thuis ben op de dag van de verwachte levering?

Niet erg, je kan perfect je bestelling bij de buren of op je werk laten leveren! Pas het leveringsadres aan! Als je toch niet in staat was het pakketje aan te nemen, laat bpost een briefje achter en kan je een nieuwe aanbieding vragen of het pakketje ophalen in een nabijgelegen postkantoor of postpunt.

15. Wanneer komt mijn bestelling aan?

Wij verzenden bestellingen, indien mogelijk, de dag zelf (betaling met Ogone) en anders van zodra je betaling binnen is. Uiteraard hebben wij niet in de hand hoelang je pakket dan nog onderweg is, maar ervaring leert ons dat een pakketje gewoonlijk binnen 2 werkdagen bij je aankomt voor bestellingen in België. Voor de ons omringende landen spreken we over 2 à 5 werkdagen.

16. What are the transport rates?

Free carriage if you come to collect your order (make sure to book an appointment)

Hoeveel bedragen de leveringskosten?

  • België GRATIS
  • Luxemburg GRATIS
  • Nederland GRATIS
  • Frankrijk 10,98 EUR
  • Duitsland 9,00 EUR
  • Verenigd Koninkrijk 14,00 EUR

17. Kan ik een cadeaubon schenken?

Cadeaubonnen worden per post verstuurd naar jou of naar de gelukkige. Je kan voor de waarde van de bon kiezen uit verschillende mogelijkheden en die ook onderling combineren. je kan dus meerdere cadeaubonnen tegelijkertijd aankopen. Vermeld bij de opmerkingen steeds of je één grote bon wil van bv 200 EUR of 4 bonnen van 50 EUR. Het bedrag van de bon moet immers in 1 keer gebruikt worden. Onlinebonnen komen de dag zelf nog naar je toe en hiervoor betaal je, uiteraard, geen verzendingskosten. Wil je graag dat wij de bon opsturen? Geen probleem: wij maken er een mooi pakketje van en versturen hem ook onmiddellijk naar de gelukkige, als je dat wenst!

18. Hoe je cadeaubon spenderen?

Vul de code van de cadeaubon in in het speciale vakje ‘kortingscode’ dat je terugvindt bij het betaalscherm. Het is niet mogelijk om een bedrag te spenderen dat minder bedraagt dan het bedrag op je cadeaubon. Meer uiteraard wel. Je kan geen kortingen cumuleren.

19. Wat als het product niet voldoet aan mijn wensen?

Voldoet het product niet aan je verwachtingen, dan contacteer je ons binnen 24 uur na ontvangst van je pakket. Let op: niet aangemelde retourzendingen zullen niet aanvaard worden! Het product moet binnen de 14 kalenderdagen terug in ons bezit zijn en kan dan geruild worden ofwel wordt je geld teruggestort. Vermeld ook steeds duidelijk je ordernummer en je rekeningnummer voor de eventuele terugbetaling. Het betaalde bedrag zal teruggestort worden op je bankrekening zodra het product terug in ons bezit is. Producten kunnen enkel teruggestuurd worden in perfecte, originele, onbeschadigde en ongebruikte staat, in de originele verpakking. De kosten van retourneren zijn in dit geval ten laste van de koper.

20. Nog vragen?

0472/59.19.12

info@manufactuur.be

We zullen zo snel mogelijk je vraag beantwoorden.